SV Groot Meerssen

Welkom bij SV Groot Meerssen! Wij zijn een sportvereniging gericht op turnen en volleyball. Dit voeren wij al ruim 25 jaar met grote passie uit. Wij bieden sportactiviteit op niveau van recreanten tot aan het selectieniveau. Kom je bij ons sporten?

SV Groot Meerssen

SV Groot Meerssen is met circa 120 turnsters een van de grootste sportverenigingen in de gemeente Meerssen. Gezien de ligging van onze accommodaties in Meerssen, ontvangen wij leden uit de gemeente Meerssen maar ook uit de omgeving zoals Maastricht en Valkenburg.

Onze vereniging, die onder de naam SV Groot Meerssen bestaat sinds 1995, biedt turnlessen aan voor kinderen vanaf een leeftijd van 4 jaar. In beginsel starten de turnsters in een van onze recreantengroepen en afhankelijk van hun leeftijd en niveau stromen zij mogelijk door naar een van de selectiegroepen. Turnsters die in de selectiegroepen trainen, nemen namens onze vereniging deel aan regionale en soms zelfs landelijke individuele en/of team wedstrijden die worden georganiseerd door de Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU). Naast het turnen, wordt er een keer per week volleybaltraining aangeboden voor volwassenen op een recreatief niveau.